ありがとう!
[x]
Syahirah
Photobucket
♥loves♥
Naoto Hiroyama
Photobucket
credit to taxcha
and
Fernando Torres
T_T
sob3
Photobucket

♥♥♥ NAOTO ♥♥♥

☆風が乗せてゆく。。。。。。夢風☆
THE MUSIQ ♥

Now Playing
きいてください!



THE ME ♥

s y a h i r a h
シャヒラ
社費ら
Photobucket
マレシア人
Malaysia Boleh!

I ♥ Naoto Hiroyama
I ♥ F. Torres
I ♥ Orange Range
I ♥ Jackson Rathbone
I ♥ Tall People
(170cm+)
I ♥ neko! meoww =3

Bubly and Sensitive
I watch football matches
till dawn,
I shop till midnite.
That's bcoz...
I am SPECIAL!.
any comment
just mail me at
remixz_world@yahoo.com
add me in Facebook
remixz_world@yahoo.com
Yahoo! Messenger
sya_blurrberry

THE LINKS ♥

♥Naoto Hiroyama♥
♥Fernando Torres♥
オレンジレンジ
OR Forum
OR Radio Contact
Delofamilia
OR@Multiply
Tun Dr. Mahathir (I♥Him)
New Straits Times
LiverpoolFC
Nihongo-English Dictionary
Latest Hollywood's Gossip
Click Me!
↑ D/load pass: saikouuta

THE FRIENDS♥

☆My Friendster☆
☆Johnny Hensem☆
☆KakMa☆
☆Emma☆
☆Taxcha☆
☆Sha Lew Lew☆
☆ShawNaoto☆

THE PAST ♥

• 11月 2007
• 12月 2007
• 1月 2008
• 2月 2008
• 3月 2008
• 4月 2008
• 5月 2008
• 6月 2008
• 7月 2008
• 8月 2008
• 9月 2008
• 10月 2008
• 11月 2008
• 12月 2008
• 1月 2009
• 2月 2009
• 3月 2009
• 4月 2009
• 6月 2009

THE REDS Supporter ♥
Photobucket

Credits ♥

DESIGNER: pailin
Picture: enakei
welcome note: rainbow

♥SayIt..OutLoud!!♥
Credits

DESIGNER: pailin
Picture: enakei
welcome note: rainbow

♥SayIt..OutLoud!!♥




2009年1月11日日曜日


kenapa?
kenapa Liverpool draw ngn Stoke City?
Derg ade peluang utk menjarakkan point2 ngn pesaing2 terdekat mcm
chelsea ngn man u..
berkobar2 aku tgk malm td ngn farah..
tp last2 frustrated sorg2
T_T
1st half..mmg aku dh rse mcm nak bgun n balik je..
tp gagah jgk nk tgk 2nd half..
nk tgk torres masuk..
2nd half liverpool men cm ok la..
dh up balk..
tp referee tu plak cm bingung..unfair!..
die tak adil!
T_T
nangis2

written by シャヒラ@17:47

Free counter and web stats